Informácie pre koncových užívateľov
|
---|
1.) Identifikačné údaje podniku Obchodné meno: DKNET, s.r.o. Sídlo: Vajanského 2983/17, 984 01 Lučenec IČO: 44726589, DIČ: SK2022803277 Zapísané: Banská Bystrica, odd. Sro, vl.č.16354/S |
2.) Rozsah ponúkaných služieb DKNET, s.r.o poskytuje verejné elektronické komunikačné služby sprostredkovania prístupu do siete Internet. |
3.) Štandardné zmluvné podmienky Štandardné zmluvné podmienky sa nachádzajú vo Všeobecných podmienkach platných pre jednotlivé verejné elektronické komunikačné služby, ktoré boli vydané v súlade so zákonom č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov. Informácie o prípadnom minimálnom trvaní zmluvy (tzv. viazanosť) a o možnosti jej ukončenia sú uvedené v Zmluve o pripojení ako aj vo všeobecných podmienkach . |
4.) Štandardné ceny Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných štandardných zľavách, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, sú uvedené v cenníkoch. |
5.) Reklamačný poriadok Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo Všeobecných podmienkach. |
6.) Druhy ponúkaných servisných služieb Kontaktné údaje na služby poskytnutia informácii o produktoch, faktúrach ako aj služieb technickej podpory sa nachádzajú sekcii Kontakty |
7.) Mechanizmy na urovnanie sporov Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach. |
8.) Zmeny podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania Informácie o zmenách podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám, alebo ich používania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach |
9.) Informácie o postupoch zameraných na meranie a riadenie prevádzky Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom, zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb sú uvedené vo Všeobecných podmienkach. Podnik má dostatočnú kapacitu siete, a preto nemusí uplatňovať mechanizmy na obmedzovanie prevádzky z dôvodu predchádzania naplnenia alebo presiahnutia kapacity sieťového pripojenia |
10.) Informácie pre účastníkov so zdravotným postihnutím DKNET, s.r.o. aktuálne nemá v ponuke produkty alebo služby určené špeciálne pre zdravotne postihnutých účastníkov. K všetkým skupinám zákazníkov pristupuje rovnako, bez rozdielu. Služby vrátane všetkých ich výhod a benefitov môžu využívať všetci naši zákazníci. Zákazníci so zdravotným postihnutím sa na nás môžu obracať s individuálnymi žiadosťami. |
11.) Kvalita služby Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb sú uvedené vo všeobecných podmienkach, zmluve o pripojení a v príslušnej časti cenníka pre poskytovanie danej služby. Informácie o opatreniach prijatých na zabezpečenie rovnocenného prístupu k službám pre koncových užívateľov so zdravotným postihnutím sú uvedené v rámci informácií podľa bodu 10. |
12.) Práva súvisiace s univerzálnou službou Informácie o právach súvisiacich s univerzálnou službou, službe prezentácie identifikácie volajúceho a službe zamedzenia prezentácie identifikácie volajúceho. DKNET, s.r.o. nie je poskytovateľom univerzálnej služby. |
13.) Informácie týkajúce sa prístupu k sieti internet podľa prílohy č.2 Všeobecného povolenia č 1/2014 Rozpis služieb vrátane parametrov ako maximálna prenosová rýchlosť smerom k užívateľovi, maximálna prenosová rýchlosť smerom od užívateľa, výška mesačného dátového limitu (MB), maximálna rýchlosť po prekročení dátového limitu sa nachádza v príslušnej časti cenníka. Informácie ohľadom parametrov riadenia služieb vo vlastnej sieti podniku (ktoré majú za následok, blokovanie resp. spomalenie vybraných portov) podnik žiadnu službu neblokuje. |
14.) Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr sú uvedené vo Všeobecných podmienkach. Vo všeobecnosti uplatňuje DKNET, s.r.o. politiku upozornenia zákazníka na nezaplatenú faktúru dostatočný čas pred blokovaním služieb. |
15.) Informácie bez poplatku Pre informácie ohľadom faktúr, nákladov aj pre iné poskytované služby sú zákazníkom k dispozícii naši zamestnanci, ktorých možno kontaktovať telefonicky alebo mailom prostredníctvom kontaktov. |